close
石門水庫的楓葉 ↓↑同事說石門有黃黃的楓葉可以看。  於是在一天晴朗的午後,前往石門水庫觀看。 ↓果然只有黃黃的楓葉,在出發前,還想說不知道會不會有紅紅的楓葉。 唉....算了,有看到就好。 ↓整個年前有好多會場佈置人結婚。光一月份的帖子,就有四張了。><.. 大失血... 新郎與他的同學們一起演唱了 Robbie Williams   BETTER MAN以下是歌詞Robbie Williams-Better man     Send someone to love meI need to rest 開幕活動in armsKeep me safe from harmIn pouring rainGive me endless summerLord I fear the coldFeel I'm getting oldBefore my timeAs my soul heals the shameI will grow through this painLord I'm doing all I 澎湖民宿canTo be a better manGo easy on my conscience'Cause it's not my faultI know I've been taughtTo take the blameRest assured my angelsWill catch my tearsWalk me out of hereI'm in painAs my 情趣用品soul heals the shameI will grow through this painLord I'm doing all I canTo be a better manOnce you've found that loverYou're homeward boundLove is all aroundLove is all aroundI know some have 澎湖民宿fallen on stony groundBut Love is all aroundSend someone to love meI need to rest in armsKeep me safe from harmIn pouring rainGive me endless summerLord I fear the coldFeel I'm getting oldBefore my 花蓮民宿timeAs my soul heals the shameI will grow through this painLord I'm doing all I canTo be a better man 羅比威廉斯-更好的人      派一個人來愛我我需要憩息在別人懷裡保護我不受傷害當大雨傾盆而至給我無看房子盡的夏日上帝,我怕冷感覺自己日漸蒼老在臨終時刻到來之前當靈魂治癒了羞愧我將在痛苦中茁壯上帝,我正盡我所能去做一個更好的人安於良心因為那不是我的錯我明白曾被教導要勇於接受責難放心,我的天使們會捕捉住我的淚水土地買賣帶我走出這兒當我痛苦時當靈魂治癒了羞愧我將在痛苦中茁壯上帝,我正盡我所能去做一個更好的人曾經,你找到了愛人你已找到家的方向愛無所不在愛無所不在我明白有人曾摔落在石地板上但愛無所不在派一個人來愛我我需要憩息永慶房屋在別人懷裡保護我不受傷害當大雨傾盆而至給我無盡的夏日上帝,我怕冷感覺自己日漸蒼老在臨終時刻到來之前當靈魂治癒了羞愧我將在痛苦中茁壯上帝,我正盡我所能去做一個更好的人 ↓↑這是另一對新人,桌上有放他倆的公仔。住商房屋  做的超像的說。
arrow
arrow
    全站熱搜

    cd11cdzdgc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()